Hosted VoIP
Bellen via een eigen telefooncentrale in de Cloud


De hedendaagse manier van flexibel werken en de integratie van IT en (mobiele) Telecommunicatie vraagt om oplossingen waarbij de persoonlijke effectiviteit, voorkeuren en devices van de individuele medewerker steeds belangrijker worden. Tegenwoordig wil de medewerkers zelf de vrijheid hebben om te bepalen waar, wanneer en hoe hij werkt, een communicatie oplossing moet complementair zijn aan de wensen van de klant.


Met de communicatie oplossingen van F13 heeft u altijd de controle in handen. U betaalt alleen wat u gebruikt, houdt overzicht in de kosten en verbetert meteen de bereikbaarheid van uw organisatie.


De belangrijkste voordelen:

Voor Directie en Management:
•Financieel voordeel door IT en telefonie te integreren;
•Van kapitaal investering naar operationele kosten;
•Drastisch verlagen van maandelijkse “variabele” kosten;
•Gratis onderling bellen naar (buitenlandse) vestigingen;
•Calamiteitenschakeling oftewel altijd bereikbaar schakeling;

IT-Manager:
•Geen extra druk op IT-budgetten;
•Antwoord op het koppelen van devices (BYOD / CYOD);
•Continuïteit is gegarandeerd;
•Volledige integratie met bestaande mobiele telefonie;
•Uitgebreide rapportage mogelijkheden;

Mobiele medewerker:
•Zelf je bereikbaarheid bepalen;
•Dynamische bereikbaarheid o.b.v. agenda, Wifi of GPS locatie;
•Altijd bereikbaar onder één nummer;
•Bellen via softphone zorgt voor aanzienlijke besparing en flexibiliteit;

Overige medewerker:
•Dynamische bereikbaarheid o.b.v. agenda, WiFi of GPS;
•Zeer brede range bureau (telefoniste) telefoontoestellen;
•Altijd bereikbaar onder één nummer;
•Volledige integratie met Unified Communications, MS Lync, Google Talk, CRM etc.;
•Beschikbaarheid van collega’s zichtbaar op telefoontoestellen;
•Draadloze Dect oplossingen;
•(Draadloze) headset op bureautoestellen;
•Klant contact center oplossingen;

De oplossing voor uw bedrijf is maatwerk.
We nemen graag contact met u op om de mogelijkheden toe te lichten.

bekijk hieronder onze folders